Bullaren och mini mini

Nu är jag hemma igen och jag kan int bestämma mig hur jag ska sitta eftersom att jag är i min säng.
Oj vad kallt det var i Bullaren fast det är kallare hemma men det är bara för att det är havet här.
Iallafall så sitter jag upp juste nu och lyssnar på Jonas brothers men det var inte det jag skulle skiva utan jag skulle skriav om Bullaren. Jag åkte upp med Emmas pappa och det var väldigt tyst i bilen, men som tur gick färden snabbt och när vi kom fram hade Emma pyajmas på sig. Jag kom inte och ställde upp mi stora väska och sedan vet jag inte vad vi gjorde. Men nästan hela veckan har vi sett på film och vart ute en liten stund då vi gått ner till sjön och gått på isen, sen får vi ju inte glöma att vi vart på Nordby och Svinesund och Östad, ja men det var kul och vara där uppe det var det. Och jag har fått ett nytt smek namn: Mini mini ahah du ska få en historea om det, jo det var så här att jag satt på en ganska liten stol ocm Emme och alla andra satt på normala stolar, å var den en ganska mycket full kvinna som sa att jag hette Mini mini jaja sånt är live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0