Lite pinsamt heh

Nu sitter Otto och pratar med min kind medans jag sitter och tittar på handboll måste ju säga att detta är en bra match Sverige leder med 27-23 mot spanien än så länge iallafall.Okej nu är det en annan ställning men jag tror ni fattar.

När jag kom hem idag blev jag så otroligt sugen på att baka muffins, såklart börjar jag med det första och tittar inte om vi har allt hemma när jag skulle ha äggen var det inga där. Oj, vad skulle jag göra men jag fortsatte och bytte ut äggen mot citron och lite smör. Jo, asså degen blev god men dom blev ju lite torra men fun kade att äta med chokladen över blev ganska goda. Sen åt jag spagetti och tomat sås kan inte bli godare!
Sverige vann med 34-30 mot OS treorna det är väldigt bra.
Haha kom 30min försent idag men det är en annan historia, men det var riktigt pinsamt. När jag kom in genom dörren stod våran lärare framför mig i dörröppningen och jag fattade ju ingeting så jag sa:"jag är försenad" då svarade han "aah det har jag redan märkt" asså saken var den att jag vara inte lite stressad men det var ju ganska dumt sagt måste jag säga. Jag missade nämligen min andra buss och då var den framför ögonen på mig så jag var på sådär bra humör, det var lite isigt ute så jag fick gå och sista biten kunde jag knappt springa för att det var så isigt. Jaja men sånt är livet och man kan ju inte backa bak i tiden eller?!
Ja, men nu ska jag se vidare på The simpsons. ;) Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0