Seg dag idag...

Okej jag har verkligen vart seg idag. Vaknade vid ett tiden bäddade sängen och satte på datorn, sen dess har jag suttit här och pratat med någon från pakistan och massa sånt, sen har jag inte ätit nåt heller men är inte så hungrig så det gör inget.
Dröde en jätte konstig dröm inatt fast när jag vaknade upp funderade jag på saken och kom fram till att det bara var en dröm, men drömmen var iallafall såhär att: Pappa hade träffat en ny tjej (vilket han inte har tror jag), och så skulle dom flytta ,em vi hade ändå kvar den ena lägenheten och huset. Men Pappa flyttade till linne eller nåt sånt fint ställe i stan och mamma bodde kvar i huset. Men det konstiga var att vi hade 2 lägenheter och ett hus men dom skulle ändå köpa en till lägenhet som vi skulle ha och festa i eller nåt. Aja klanske inte så knäpp men den kändes konstigt, eftersom tt det var en såndär dröm som känns verklig. men nu får jag väl gå och göra nåt annat så ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0