Saknar 3 April!(innan)

Satt inne lite på THF och kom på hur jävla mycket jag älskar Tokio Hotels musik. Det har nämligen vart så här att det här året har jag vart mer intresserad av att läsa om dom än att lyssna på dom och det är ju det som är meningen med dom eller hur?
Kom också på hur snygg Bill är i platt hår, herrejävlar ganska mycket snyggare än när han har igelkott hår.

Men medans jag ändå skriver saknar jag tiden då vi alla längtade efter 3 april, vilken härlig tid det ända man gjorde när man kom hem var och gå in på forum och prata om 3 april planera, drömma. Alla var så himla ja jag vet inte men alla fans pratade om en sak 3 april. Men när det var 9 dagar kvar kom det mest trågigaste jag hört på länge då, hela tunern var inställd Bill hade cysta i halsen. Det var hemskt grät varje gång jag läste det eftersom jag sett fram imot att se idolerna i mitt liv för första gången men så blev det inte. När bill väl blivit av med cystan och vilat upp sig en tid åkte dom till USA och då sprack linan för dom flesta, dom gav upp och slutade lyssna på Tokio Hotel, jag kan förstå men ändå inte eftersom andledningen till att man lyssnar på dom är ju ändå musiken man lyssnar på. Visst att gå på deras konseter är nog en upplevelse man vill uppleva, fast att gå på konsert är en rolig upplevelse men att gå på dom man gillar mest är det bästa. Men somsagt det var många som slutade lyssnade på TH. Tänk att en sådan liten sak kan göra så många att sluta lyssna på TH men då kan man ju inte gilla dom så mycket. Men kan ju erskänna att när dom åkte till USA blev jag sur och lyssnade inte heller på dom men det gick inte så bra eftersom att jag blir så lugn av att lyssna på deras musik men på samtidigt känslosam men det beror nog på deras texter.
Det jag vill få fram är att jag saknar tiden innan 3 april så otrloligt mycket!!



Snyggare med platt hår eller??

Kommentarer
Postat av: Liindaaah :D

Platt hår, JA :D !!

2009-01-28 @ 00:28:09
URL: http://misspeerfect.devote.se
Postat av: Daniela

Fan fan fan, (haha thåström?)

men faaaan, SAKNAR <u>ALLT</u>! Sitter och gråter nu.. åååååh :(

2009-08-13 @ 12:48:40
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0