Stor,fet mygga

Sitter och tittar på Tomb raider, vi kom på att den nya James bnd är med i denna filmen fast har är lite mindre muskelös.
Mamma beskriver Otto som en stor,fet mygga och ja det kan ju stämma men saken är ju den att han inte är en liten irretarande blod sugare.
Vi hade somsagt kök idag och våran grupp fick plus poäng, vi gjorde fint på hyllan.
Jo, idag får menyn ut så här:

Förätt:Svart rot med Hollanide sås och förlorat ägg
Varmrätt:Någon kött gryta med ris
Efträtt: Kaffe och muffins


Ja, förra terminen fick bara dom vuxna kaffe eller te men nu får även vi "barn" det, det är ju bra att dom har ändrat det.
Snart är det te dags, det var ganska löngesen jag drack te om jag ska vara ärlig.
Imorgon är det gäster. Jo, imorse hann jag med ganska mycket, hann gå ut i 20 min, ducha, torka håret, äta en apelsin, sminka mig och platta håret är riktigt stolt efter som att jag gick upp 2 tim innan jag behövde gå upp och den är bra för min det.  ;) men nu ska jag se på nyheterna haha så ha det bra!! ;)


Den lilla stora feta myggan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0