Family guy & Star Wars

 tittar på Family guy star wars avsnittet, nu kom jag på att jag skrattar väldigt kul skrattar nämligen såhär: höhöhöhö! Så det låter inte så fint om jag får säga det själv.
Nu när jag sitter och pratar med Emma om detta avsnittet kom jag på att jag har en liten talang när det kommer till Star Wars ska säga mina skills:
Luke: You killed my father!
Darth vader: No, I am your father!
Luke:Noooooooooooooooo!!
Visst var det bra klippet är från tredje filmen. Men det var väldigt längesen jag såg filmerna så Emma nu får vi ta och se dom! ;)
Annars måste jag verkligen sluta skatta som en galning ni skulle bara höra mig låter som ett jävla psyko!

Jut det fick ändrat tiden till min äckliga tandläkar så nu ska jag dit 19/2 kl.08.10 så det var bra att jag fick ändrat rill den tiden. Men nu ska jag se vidare sen ska jag nog upp och städa undan lite,  ;)  Så hadet!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

nejmen, titta! här har vi ju lilla Johanna :D

2009-01-27 @ 21:44:31
URL: http://rockkillskid.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

följ gärna våran blogg som handlar om

två 12-åringars liv , (: www.tyrassusans.blogg.se



ha det bra!

2009-01-27 @ 22:07:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Leia

Haha, har fått höra många star wars skämt jag =)

2009-01-27 @ 22:35:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emma/emme:P

hahahah lätt att vi har maraton nån dag ja:P hahahhhehehe fan va inte gillar den gubben/ obi:P hehhe! nä men vi är ju lätt star wars nördar på HÖG nivå!:D

2009-01-28 @ 09:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0