Den gick sönder =(

Okej vi är bara för mycket ibland.
Igår efter vi aa vet inte men Emma åkte till Bir bir så jag och Gris2 åkte till stan och vad vi skulle göra det visste ingen så efter att vi gått runt ett tag åkte vi till Calle och såg på Saw 4 och den var läskigare än saw 3, vi åkte lite longboard sen var det hemfärd. När vi var vid krysset gick det ingen buss hem till mig så vi gick hela vägen, på vägen träffade vi en läskig människa och för att avleda skrämandet började jag prata om vädret, Gris 2 var jätte rädd för att han skulle hoppa på oss men det gjorde han inte. Min sko gick sönder så jag gick med en sko på mig hela vägen men när jag gick själv tog jag av mig så jag gick barfota, jag hade vapen.

Idag vad ska man göra idag? aa du det vet jag inte får se. ;)



Det en en sån flaska xD haha kul=P


Jag och Gris2 när det regnade ute och vi hoppade i vatten pölar, har man kul så har man

Kommentarer
Postat av: Eleonor

HHAHAHAHHAHA!!! fAN VI ÄR BÄST JOJJO <333

2009-07-15 @ 13:34:21
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0