Fantasin flödar

Okej mitt humör börjar gå åt rätt håll nu. Alltså dom senaste dagarna har jag varit väldigt nere men då är det ibland.
Igår kväll sms:ade
E: Hej Vad gör du?
J: ser på ghost whisper dd??
E: kan jag komma till dig?
J: aa visst kom du.

Sedan kom hon, jag trodde Birbir hade gjort slut med henne och hon hade gått från stan hit utan skor och blöt och trasiga kläder hahah aa fantasin flödar. När hon kom hade hon inte gått från stan utan bara frå buss hållplatsen och hon hade blivit ute låst, hahah långt ifrån vad jag trodde som det lät på sms:et var hon ledsen.
Vi satte på "Pirates och the carabbien" och sen hade hennes pappa kommit hem så hon var inte löngre utelåst.

Idag har jag åkt med mamma till Ikea först men hitta ingen där sedan åkte vi till hemtex & more (hahaha lite kul namn med more alltså) och där hittade vi dukar och gardiner så äntligen får jag nya gardiner när vi orkar sätta upp dom. Sedan gick vi till zoo och tittade hamster men hittade inte illräcligt stor för han vill inte ha en liten utan en liten ferarri, fast hans ska heta porsche, men hittade ingen istället blev det en vatten hållare, plinga och sand sak till Otto.
Sedan åkte vi hem, mamma skulle ha besök. Men fick iallafall pratat lite med henne så det var riktigt skönt.

När jag kom hem hade jag inget att göra så jag satte på "pirets of the carabbien 2" och sedan tre och där imellan hände det lite saker bland annat gjorde jag mat. Men tror jag ska gå och packa nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0