Hur länge städade jag??

Inte alls länge hade ingen lust efter ett tag, hann ta ut mattan om plocka upp allt från golvet in i min säng sedan tröttnade jag och gjorde annat, som att titta lite på datorn och sola.
Var just och handlade, pappa har en förmåga att alltid få mig att skratta när vi handlar.
Men tror faktiskt jag ska städa vidare kan ju inte sova med väskor och allt annat som ligger i sängen. ;)

Hahah, skulle ladda mobilen förut men hittade inte mobilen efter att jag letat upp laddare och tagit upp mobilen på mitt rum, alltså det tog 1 minut för mig att glömma vart jag lagt mobilen. Men hitade den i min säng den hade bara glidit ner för kudden.
Men är det inte irreterande när man glömmer vad man ska göra, eller vart man lagt saker. Sån spontan glömskhet typ.


Så här ser jag ut idag: en lite toffs, torra läppar och en bonde skjorta som jag köpte i köpenhamn för 100kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0