Ice age 3!

Okej Alvin och gänget äger (svar till Tess.)
Det ska till och med komma en tvåa och den ska jag se sen kommer det en nicke nyfiken 2 och den ska jag se, älsakr nicke nyfiken ( såg den i Moss med August men sluta med att jag och simen satt och tittade på den och skarattade, men jag hade en anledning till att se den. =P)
Jag var på Ice age 3 igår och jag måste säga att det är min humor på hög nivå gud vad jag älskar den filmen så sjukt bra! Ni borde se den om ni vill skratta. Såg den med Jimmy och Mamma, jag och Jimmy har en lite replik som vi älskar (kan skriva upp den.)
A: Dog du?
B: Aa jag dog men jag överlevdde!
Okej det är roligare på filmen menden är så korkad att den blir roligt!

Idag har jag jobbat det är bara två dagar kvar och det har verkligen gått jätte fort imorgon är det en dag. Pappa kommer hem imorgon då har vart i Oslo eller norge i en vecka med hans tjej.
Oj, nu ska jag gå till militär området ska möta hanna där så ska vi ta en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0