Inte arg Glad!

Nu har jag svaret till att jag inte fått sommar känsla än, för det första har sommar lovet precis börjat eftersom jag jobbat fyra veckor, för det andra mina JUL gardiner är upp jag har jag fått svaret och det kom jag på idag!! Asså Jul gardiner okej vi brukar ha kvar dom till våren eftersom det inte är några tomtar eller renar på men det är ju fan sommar vart är mina elefant gardiner!!? Okej dom är trasiga så vi skulle köpa nya men verkar ha glömt det.
På onsdag kommer mamma igen och hon sa att inte jag skulle planera nåt eftersom att vi kanske åker till Öland på söndag eller nåt, bra äntligen får jag åka iväg.
Mamma har köpt teori boken till körkortet, han hade skrivit en lapp det stog: " Daniel och Johanna nu kan ni börja läsa teorin,"  aha men man kanske ska ta kursen först ellerhur!!?
Okej jab är inte arga tvärtom jag är på skit bra humör inlägget låter lite argt men så är det inte jag är glad som en liten prick (säger man så??) 
Oj har nog dragit ut på tiden alldeles förlänge nu snart blir nog Gris 2 arg på mig så hejdå. =P 


Så glad är jag (det är min min för ää glad?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0