Jag har en plan!

Det är blött ute och jag med. =P Där fick jag till det.
Ja, ska snart sms:a gris 2 så vi kan hitta på något men vad? Vad kan man göra i ett sånt här skit väder?
Har ingen aning och jag har lust att åka iväg till norge eller nåt men får ta och vänta med det pappa har precis vart där och tror farmor är där nu.

När pappa var i norge gick dom in på en krog och pratade med en svenks snubbe som var servitör, dom frågade vad han tjänade gissa vad han tjärnade? Man kan tro typ 70 kr/tim men nej det gjorde han inte utan 200kr/tim, asså fatta vart jag kommer vara nästa sommarlov. Dock var han 20 år gammal och kunde servera alkohol men ändå fast tror man får det men det är norge dom är lite strängare där. Men 200kr/tim + dricks och den kunde var upp imot 800kr för en kväll, han levde på dom 800kronorna för han skulle ut och resa sen men det är riktigt coolt. Så nu är det väl bara att åka till Norge och skaffa sommar jobb. ;)


Taget från songsvann, gud vad jag älskar det landet (Norge)

Uppdate: Jag fick ett sms fårn Emma och hon var i luxenburg och åt kyckling pizza.
Jag har ett dåligt mine från luxenburg och det är att personerna var otrevliga och att kycklingarna var äcklig annars har jag inte inte så mycket mer minnen av landet.
Men får väl gå ner och mata deras katt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0