Mehl morgen!

Det var en kul dag idag med Gris 2, Calle, Fritiof.
Det börja med att vi åkte ner till sillvik (tänkte gå men vi hämta mopparna) och lekte någon strafflek.
Alltså man skulle typ leka någon lek den som förlorade skulle straffas det sluta med att någon drack salt vatten, någon slicka manet, någon åt sjö gräs, någon höll bortglömda kalsonger och mer saker aa alla gjorde varsinn sak men vem gjorde vad? Det tänker jag inte skriva. 
Efter att vi gjort det lekte vi lite med en klo lös krabba men det blev tråkigt så vi åkte till Calle och tittade på Saw 3 och åt pizza. Trodde Saw skulle vara läskigare faktiskt men jag har ju inte sett någin av dom andra filmerna.

Imorgon blir det Öckerö och träffa Mela som jobbar där i en kiosk på en hockey skola, ska bli kul att träffa henne var ett tag sen nu och saknar verkligen henne plus alla andra goingar från Ester!!!<3



Mehl und luticher (stavning?)

Kommentarer
Postat av: Mela

Mehl und Lutscher tror jag det stavas, det var kul att se dig igen! :D

2009-07-13 @ 20:25:58
URL: http://lasu.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kan inte du, jag och Mela ta en fika någon dag? :)

2009-07-15 @ 16:14:38
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0