Sprit, vatten och gymnastik

Aa det är vad jag gjort senaste halv timman iallafall, pappa skulle ställa ner sin wisky i sprit förådet han upptäckte vatten. Det kommer in vatten i den lillahålan när det regna mycket och det gjorde det för några dagar sedan.
Pappa började tömma ur vattnet och fick hälla ut hela 3 stora hinkar fulla med vatten. Han hittade också massvis med hembrännt sedan -87 typ och det fick jag hälla ut, aa det är inte varje dag man häler ut sprit men det smakade inte gott.
När pappa trodde han tömmt hålan ryckte jag in. Jag gick ner i den och tömmde ut det sista alltså jag gick ner i en väldigt liten håla med en spade. Alltså jag gick ner i den när jag kanske var 3 år men då var jag liten och vig, nu är jag 17år och ovig och kom ner. Ja, det var kvällens händelser, nu ska jag nog ta mig en liten duch för det var inte så rent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0