Hälsningar från mig.......

Ja, nu har fyra veckor på lovet gått vilket inebär att jag jobbat klart, men vad fan ska man göra resten av lovet??
Just nu har jag 150 kr kvar vädret är regnigt. Jag satt och tänkte på det förut vad jag ska göra hela lovet och fick bara ångest, jag är inte den personen som sitter hemma ett helt lov utan måste hitta på något nästan hela tiden.
Jag gillar inte att inte ha några planer, men planer kommer man nog på.

Idag har jag jobbat, när jag kom hem ville Jimmy se Svampbob filmen så det gjorde vi, sedan åt vi och har tittat på tv.
När jag kom hem från Hanna igår hade pappa köpt en soda steam så nu förvandar ala i hemmet vatten till bubbel vatten, kul man kan ha.

Jag fick ett litet vykort av Emma igår hon var i köln och hade ännu inte hittat någon patrick tröja till mig (hon ovade och köpa en om hon hittade en till mig ;)) jag köpte en svampbob ti henne i Turkiet.
Bara för det var jag tvungen och titta igenom mina bilder och saknar Turkiet otroligt mycket, det var trevligt där men blev lite trött på mamma efter en vecka men Alnya i säg var uderbart!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka härliga bilder :)

2009-07-10 @ 14:13:06
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0