Buddy(s) Gris 2,3

Jag har tänkt lite eller alldeles för mycket jag vet inte.
Om tio år är jag 27 år, iaugsit börjar jag tvåan, om ett år typ har jag tagit studenten, i augusti äker Gris 2 till Usa och jag kommer sakna henne otroligt mycket!!!!<3<3
Okej det är inte sånt jag tänkt på men tiden går väldigt fort nästan för fort  liksom om tio år har man kanske familj och hela köret men det är ett litet tag tills dess. 
Egentligen ska jag sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men jag måste torka håret och allt det tar sin  lilla tid. 

Jag och Hanna tog en liten promenad på typ två timmar eller nåt det var jätte skönt ute och att ta en promenad var sjukt skönt. Älskar att bo lite utanför stan där det ine är jätte långt till stan men ändå lite skog runt omkring, det ska vara lagom! 
Jo, på torsdag skutar jag jobba och är ledig till 27/8 men jag är lite orolig på vad jag ska göra hela sommaren, ja jag vet det låter jätte konstigt vara orlolig vad man ska göra när man är ledig men ärligt. Men får hitta på något vil åka bort typ till norge eller nåt, ja Norge ska jag åka till ja vilken bra ide!! =D
Okej det låter lite konstigt att läsa det men det är mina tankar så Norge nästa men när vet jag inte men snart hoppas jag!

Btw buddy är typ död men jag ska åter uppliva honnom =D ( kanske vattna hehe)
Det här är Gris 2,3 bestämde jag nu!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

HAHAHAH :P jag hatar att tänka så, jag tänker alltid så typ :P "jag har levt längre än vad jag har kvar tills 30" xD

awww, jag kommer sakna dig med <3 tack för den snygga bilden på mig!

2009-07-07 @ 23:44:59
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0