Sommar, varmt och partille cup!

 Aa världens största handbollcup hade premiär i tisdags, min lille bror spelade första i onsdag och dom vann den sedan har dom spelat fem eller mer iallafall har dom vunnit alla och är nu i kvarts final där dom ska möta något konstigt lag men det är inte från Sverige iallafall. Har inte kunnat se någon av matcherna tyvärr eftersom jag har jobbat men ska se kvarten ikväll 17.20 får ju bara hoppas på att dom vinner. Men det tror jag. ;)
Det är fortfarande varmt ute och det har vart det i över aa vad blir det nu en vecka?två? aa stunt samma länge iallafall.
Jag tänkte eftersom att jag inte har nåt att gör och vi har hallon, varmt ute och en bok att läsa. Gjorde jag någon konstig röra med Hallon, mjölk och lite lite socker och det blev jätte gått sen kom vi på att med banan i blir det super gott! Så jag ska nog ta och ata sånt till frukost hela lovet ;) eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0