Kopenhagen

Yay me!!! Jag tog 450 bilder i köpenhamn och där var vi över dagen. Okej det var dom bilder jag tog men 450? Jimmy tog många också men tog bort några och efter det var det 450 så kanske 500 från början?!

Nu är jag hemma iallafall idag har vi vat i Småland och släppt av Jimmy (han var så jobbig så vi släppte av han där) hos sin kompis som har en sommas stuga där. 
Sedan åkte jag och mamma hela vägen från typ kalmar och till Göteborg tog sammarlagt 6 timmar eller nåt från Lund, jag har åkt bil idag om ni inte förstog det.
Middagen idag blev sibylla där åt vi köttbullar med mos (blev lite sugen på det) men det var inte brunsås men det funkade ska iallafall äta det i veckan. 
Köpenhamn var fint eller som Thåström sjunger i brev till 10 våningen: Köpenhamn är bra om man inte vill vara med.
Nä gillar staden , börjar bli osäker om jag ska flytta till Oslo eller köpenhamn men blir nog nåt år där och nåt år där.


plus 440 bilder till ;) kommer en annan dag god natt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0