Vad kommer hända??

Jag vill veta!!! Jag hatar när dom gör såhär, altså dom visar bilder från nya avsnitten av Gossip Girl. Gillar inte när dom gör så man blir ju bara mer och mer sugen på att se det ellerhur?!
Läser böckerna men det är knappt något som är det samma som serien, eller tvärtom.
Men om jag ska vara ärlig gillar jag serien på tv:n bättre för jag gilla lill J och hon är något i serien eller aa hon är inte som i böckerna och ää läs dom så fattar ni.


Oups!!! Vad kommer hända?

                                                                                
                                                                                      Personligen favorit paret, äntligen liksom!


Lilla J, ja hon är min favorit i serien, vet inte varför faktiskt.

                                                                                                        
Nämen Vanessa vad händer!!?

Jag vill veta vad som händer!! Mer bilder här                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0