Britney, madonna och Michael Jackson

Asså jag tror inte det är så många som verkligen fattar att Michael jackson är död.
Jag satt och läste GT som hade 14sidor om han och hans död, det finns t. ex en sida om vad alla sjärnor sagt om honom och jag satt verkligen och grät när jag läste det. Han hade tydligen sagt att han ville dö som Elvis och det gjorde han. Michael var tydligen ett stort fan av honom. Det är hemskt iallafall.
Men om det blev så stort nu när han dog hur stort kommer det inte bli när Britney spears eller madonna dör eftersom att dom är större inom pressen, för varje tidning man köper står det nästan alltid något om Britney eller Madonn.
Aa man undrar ju hur det kommer bli, vill inte ens tänka på det det är så sorligt.

        
Michael Jackson och Britney spears               Madonna och Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0