Det var ju lite dumt =P

Oj vad jag är trött! Det är sån trötthet som benen bara viker sig så fort man reser sig.
Men antar att det inte är så konstigt har jobbat från 8.00-16.30 och vi har suttis ute ganska mycket och av solen blir man otroligt trött av, och så fort det blir varmt ute slutar jag dricka vilket inte är bra har till och med fått huvudvärk så tog en tablett. När jag var mindre tvingade mamma mig att drick för att jag inte skulle få solsting tror t.o.m att jag fick det någongång. 
Det var lite roligt för när jag gick på bussen idag tänkte jag att köttbullar, potatis och brunsås hadde vart väldigt gott, är jag kom hem stog farmor i köket och gjorde det och då blev jag väldigt glad och hungrig.
Tappade bort solglasögonen på bussen idagå också jätte bra Johanna men det är bara att köpa nya det var ju inte så att dom var dyra precis.
Nu ska jag se på patrik 1,5 har velat se den länge och nu har jag den äntligen. =D


Nu när det är varmt går jag med sandaler från vagabond som jga gillar väldigt mycket dom är sköna, snygga men jag köpte som för jaa........ 4 årsedan eller nåt det var iallafall senast vi åkte till Italien och det var ett tag sen nu. Jag köpte dom då men gillade dom inte för att jag hade min flipp flops då och det gillade inte mammadet var nog för två år sedan vi köpte dom kom jag på nu.


Och hej på Emma jag är närmast och Emma längst bort eller asså det är inte Emma för det är hennes cykel fast tror ni fatta det hoppas jag iallafall.
"Hon"stog brevid "mig" när jag kom från bussen mysigt^^ 

Kommentarer
Postat av: emma/emme:P

jaa erkänn mysigt^^ jag såg din cykel och tänkte att jag skulle ställa mig sånära som möjligtXD mohahhaha

2009-06-26 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0