En promenad i det gul-blåa

Gud vad jag älskar Göteborg!! Helst på sommaren det är så mysigt.
Jag hoppar av vid valand när jag åker hem och därifrån går jag på avenyn och till centralen och det är så mysigt med allt folk. Idag var det extra kul eftersom att Sverig spelade mot England idag så hela avenyn var helt gul, blå och det var ingen som blev kallad rasist, för man är ju inte rasist om man går med Sverige tröja eller hur?!
Jag såg iallafall hela matchen på tv idag pappa kunde tyvärr inte få tag på biljetter, men jag nöjde mig iallafall. Det var en bra match iförsta perioden låg dom under med 3-0 och i andra blev det 3-3 och dom var väldigt nära och vinna hela tiden. Men det sluta med att det blev straffar och tyvärr mycket otur förlorade Sverige men jag älskar matchen det var den bästa match jag sett på mycket länge. Mycket bättre än det riktiga landslaget så go U21!!
                            


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0