Good and bad

Okej jag har gått lite på stan idag men blev en snabb sväng har ju inga pengar. Men på en sån snab sväng hinner man tänka väldigt mycket eller iallafall jag.

Tummen upp idag blir.........(Trum virvel)..........Rean!!
Vem gillar inte rea kan ju räcka upp en hand!
Tror inte det är någon nu är det perfekt med rean bara dom kunde hålla den lite till eller iallafall tills på tisdag då studiebidraget kommer det gillar vi. Men saken är den att det är rea i varje butik man går förbi och det är stor rea  och det borde dom ha oftare.

Tummen ner för........Sura tanter!
Okej har inte stött på någon idag men är inte det det värsta som finns?? Sura tant jävlar som drar alla ungdomar över en kant alltså att man snattar eller är otrevlig, och man kan ju inte vara otrevlig tillbaks för då blir dom arga sen ska man ju ha respekt för dom äldre. Men borde inte dom ha mer respekt för oss eftersom att det är vi som är framtiden??
När jag är trött kan jag gå och titta på folk som ser sura ut och tänka väldigt elaka saker om personen och då ser man ju inte så trevlig ut själv så man ska inte säga nåt. =P


Skulle ni vilja ha mig som frmärke?? =P

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vi får ses någon dag när jag kommer hem från Spanien, åker nästa fredag!



Har du fortfarande Arthur filmen förresten? :D

2009-06-25 @ 21:31:24
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: emma/emme:P

ett sånt frimärke vill jag med haaa!:D

2009-06-26 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0