GRATTIS Emma pemma Gris!!!<3<3<3

Grattis till Emma som fyller hela sjutton år, aa tänka att den lilla grisen har blivit så stor att hon går på gymnasiumet, fyller sjutton och fortfaande lever. Hon har blivit ett år äldre men tror fortfarande att hon är så elak att hon en dag ska ta över världen, aa det är inte lätt men får hoppas att hon blir frisk snart. Dom säger att det kommer biverkningar som att man får ont i handen och det har Emma fått jaja få som sagt hoppas att hon blir frisk. ;)<3<3

Jag tror jag drack förmycket kaffe för min kropp verkligen skakade, det var lit jobbigt men jag hade energi nog för att hålla mig vaken. 
Men nu ska jag till maxi och det om att emma är sjuk var ett skämt fast hon tror hon ska ta över världen heheh. =P 


Grattis Emma pemma gris!!!!<3<3<33<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0