Upp/ner

Låg igår och tänkte lite och så tänkte jag att jag kanse ska göra en såndär kissie sak alltså tummen upp och ner för det är lätta att komma på nån sån sak lite då och då.

Så min tumme upp idag blir......... Vädret!!
Ja, vem tar inte upp tummen när det är 20 grader varmt, sol och sommarlov. Ja, för dom som inte jobbar då, fast man tjänar ju pengar så det lönar sig sen vill dom gammla också gå ut så färg har man allt fått.
Men det är bara 2 veckor kvar sen börjar sommarlovet på riktigt. Kvälls solen är väldigt härlig eller hur??!

Och min tumme ner blir............ alla bloggare som klagar sä jävla mycket!!
Jag var inne på någon blogg igår kommer inte ihåg vad den heter men hon hade skrivit någon kommentar på Kissies blogg. Och när jag läste kommentaren alltså det var någon typ din utväxt bla bla bla bla barbie aja ni fattar meningen.
Menärligt är inte det jävligt omoget att hålla på och klaga på henne herregud hon är sig själv när ska människan börja förstå att alla man inte är lika??? Aja visst stör man sig på vissa människor men håll det för dig själv då!!

Så det var lite åsikter med i inlägget också lågger inte lite sånt när jag har nåt på hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det var faktiskt 28 grader i skuggan igår =D

2009-06-25 @ 12:29:47
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0