Har man kul så har man, tack så mycket!!

Herregud satt och tittade på bilderna Emma tog på mig och Eleonor när vi satt och tittade på tv ahha vi är verkligen sjuka.
Fast var inte så mycket bilder bara en och två filmer, vi satt nämligen och sjung till hmm patrick isakssom och Darin jaja har man kul så har man. ;)

Vi fixade ett liten "surprise" party åt Eleonor hemma hos Emma då vi åt pizza och glass blandning sen såg vi på national dags firande en liten stund och sedan var det slumbog milioner, den var väldigt bra och man inser hur bortskämd man är  aja livet är inte rättvist.

Imorgon ska vi till mormor en liten stund sen skulle jag och Elle typ ta mopparna till Lindholmen och jag fatta rätt ahha får se hur det går, hon kom ju knappt upp för min backe haha det gick några brivid oss och vi åkte lika snabbt som dom gick, mannen gjorde en rörelse att han skulle p(r)utta av mig. Hoppsan fick kanske inte säga det, om hon ens märkte det, =O ;p


Har man kul så har man, har man humor så har man, gillar man patrick isaksson så gör man ;)
Hahah jag ser ganska koncentrerad ut medans Eller ser galen ut =P<3

        


Kommentarer
Postat av: Eleonor

HAHAH såå sjukt skoj var det xD Min moppe ääääger"!!!

2009-06-07 @ 22:11:56
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0