Glada nyheter i Tysk musik ;D

Just nu sitter jag och spelar ett spel på facebook medans jag lyssnar på Darins senaste skiva, och måste säga att jag gillar skivan. Det är nya Darin inte den gamla men jag gillade han innan också, ;) okej vet att jag är lite efter med att Darin har släppt en ny skiva men har inte orkat bry mig innan.

B.t.w Tokio Hotel har släppt smakprov på två av sina låtar inte alls långt.
Om jag ska vara ärlig gillar jag inte första för det är inte ens Bill som sjunger utan det är någon tjej, så saknar Bill lite där. Men annars är det ett helt annat sound och jag gillar det och tror att skivan kommer låta bra eller iallafall vad jag hoppas.
Och nu när jag ändå är inne lite på tyska band kan jag ju berätta något som är ganska gammalt men väldigt kul, Cinema bzarre kommer till Sverige och denna gången kommer dom till Stockholm och ..........Göteborg!!!!! Äntligen har dom insett att det är bättre att komma till Göteborg. Dom kommer till sticky fingers 8/10 - 09 kan man bli lyckligare?? Klart man kan men nu är det en liten sak man är glad över.

 

Kommentarer
Postat av: emme

vi måste GÅÅÅ!!!!!

ja mee//cecilia ^^

2009-06-19 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0