Bra och dåligt

Min tumme upp blir..... Drama filmer!
Herre gud nu låter jag deprimerad men gud vad jag älskar filmer man kan gråta till.
Man är inne i olika perioder som komedi, skräck, drama, romatisk, thriller  you name it. Och just nu vill jag se drama filmer. Sen kan man gråta ut lite när man ändå håller på, då har man ju en anledning. ;)

Tummen ner idag blir........Dessa jävla bränn maneter!
Igår var vi och badade klockan var runt tio på kvällen, jag och Jimmy simmade ut lite längre efter att varit inne vid viken och blivit skrämda av alla krabbor. När vi var längre ut skulle jag vända mig på mage eller nåt och när jag sträcker ut armen, är det världens största bärnnis där och jag bränner nedre delen av armen, Aj!!! Dom är riktigt irreterande det är dom.

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0