Thåström x3 (snart)

Nu har jag och Bianca biljetter till Thåström i sommar eller vi köpte dom i onsdags då vi först köpte Thåström och sedan gick på hannah montana, det var verkligen kul och få träffas igen.
Det är våran tredje Thåström konsert första var förra sommaren och då var det Thåström + Kent, sen Thåström och nu thåström + anna thernheim (vet kan inte stava).


Thåström kan man inte tröttna på eftersom han gjort så otroligt mycket!



Förra sommaren på Thåström Då hade jag långt hår och Bibbianca kort vi bytte visst frisyr.
Kom ihåg att det var en av dom varmaste dagarna på sommaren och vi höll typ på att dö men det var det absolut värt.
Sakanr mitt långa hår som nu ska jag inte klippa det kotare, iallafall tills jag tröttnar på långt hår. ;)

Men nu ska jag sova så hoppas ni har en bra natt ;) God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0