Grattis och R.I.P!! :')

Okej idag är det helt självklart vad som är en tume upp och en ner!

Och tummen upp idag blir......... Göteborg!!
Jag är väldigt stolt över att jag bor i Göteborg det är nåt som är säkert, helst på sommaren. På sommaren är Göteborg som bäst, det är mycket aktivetet här. Ja, jag gillar värkligen goa glada Göteborg! Helst idag då det var metal town, Sverige- England, blues festivalen och något mer tror jag.
Sen får jag ju inte glömma och Gratta mamma vilket jag redan gjort via sms men Grattis till mammsen på 48 års dagen!!!<3<3



Och dagens tumme ner eller dagen sorliga historia är ...... såklart om Michael jackson.
Det  är verkligen sorligt som 50 år gammal dog han av hjärt stillestånd  igår torsdag 25/6 då han döds förklarades vid 23 tiden svens tid enligt uppgifter försökte dom återuppliva honom i ambulansen påväg till sjukhuset men efter 3 tillamr ungefär dödsförklarades han.
Aa det är hemskt men alla dör till och med sjärnorna även om man inte tror det, men han kommer att leva klar via musiken, han kallades ju "The king of pop". "The king och rock n' roll" lever kvar i våra hjärtan ännu även om man inte levt då han fanns. Har aldrig riktigt lyssnat på honom men alla vet  ju vem Michael Jackson är!!


 R.I.P 1958-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0