Lite av min dag

Om jag har fattat det rätt så har det vart väldigt fint väder idag. Och jag har jobbat så man har vart inne halva dagen eller i allafall fram till 14.00 sen gick vi ut och satt där till halv 5 och efter det åkte jag hem kom hem vid halv 6, hade lite kottkrig med Jimmy, sedan var det middag som vi åt ute på gräs mattan (myss!!), sedan pratade jag och mamma lite och sedan var det bok dags, och när solen gick ner åt jag melon och nörda framför psp hehe har man kul så har man ( spelade looney tunes back in action).
 När jag gick ner för att se vad dom tittade på för nått där nere, tänkte att dom tittade på måndags filmen, men nej utan dom såg på en B eller c film från 93, och ja den var rolig tror dock inte den skulle vara rolig.

Jag var tvungen och ladda ner alla tre magnus och brasse skivorna eftersom att jag och mamma siter och pratar om dom lite då och då så blev lite sugen på att höra dom så den ska jag lägga in på mobilen.
Jag och mamma satt och sa det västa utav denna lilla historien  Flygkaptenerna  (kan fortfarande inte lägga in videos här). Det västa var bara att det satt två stycken gubbar framför oss och var väldigt flyg rädda uops!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0