Den lilla turen

Sitter och tittar på Ugley betty nu fast det är slut nu, och Desperate hauswives börjar nu. Sen ska jag ducha och typ sova.

Iallaall i söndag var den lilla grisen Emma hos birger bagare så jag och den lilla grisen Eleonor tog mopparna och åkte till slottsskogen. Det tog ungefär 40 minuter, men vi stannade inte i slottsskogen så länge, för det var kallt och vi var hungriga så vi gick till burger king.
Sedan åkte vi hem, då åkte vi till amhult och hyrde en gammal titanic film altså inte den vanliga som man brukar se, men denna va faktiskt bra. Sedan hade grisen Emma kommit hem från Birger bagare, så då kom hon till mig och vi spelade Singstar när Elle hade gått hem.
Det var den lilla dagen det.;)

Nu är pappa bara för jobbig han står framför mig och dammsuger vilket är väldigt jobbigt om man ser på tv.

Kommentarer
Postat av: emme

vilken söt liten historia^^

2009-06-17 @ 16:29:51
Postat av: Eleonor

HAHAHHAHAHAAHAH xD we are hot piggs ;)

2009-06-17 @ 23:54:10
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0