jag har kört =D

Sommar lovet är påväg och såklrat slutar alla bra pogram på tv som Gossip girl jaja kommer sakna det väldigt mycket så då tänkte jag att jag läser alla böckerna vilken bra ide. Fast problemet är bara att böckerna är så otroligt olika så det blir inte som serien eller serien är inte som böckerna.

Idag har jag vart hos mormor och morfar och som vanligt pratade morfar om gamla tider men denna gången fick han tårar i ögonen, men mamma sa att han har druckit lite innan men ändå lite gulligt.
När vi åkte hem släppte vi av Jimmy hemma sen åke vi till flyg fältet så jag fick köra lite bil, och jag är grym på att köra haha okej trodde det skulle vara läskigare och svårare än vad det var.
Och efter vi kört lite satt jag vid datorn och spelade spel och nu ska jag gå ner och se på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0