Det funkade inte :/

Har suttit och tittat på hockey hela kvällen nu och slut resultatet blev 5-1 till Frölunda mot Luleå.

Annars har jag försökt att få upp låset på min cykel men lyckades tyvärr inte, min cykel har varit nere vi hållplatsen i en vecka snart och jag har tappat bort nyckeln, och det är inte så bra.
Vi hade tyska idag och alla var verkligen trötta, när Mela sitter och läser är det helt tyst när jag tittar på våran lärare sitter hon och sover, det var väldigt kul det var det.
Annars har dagen varit lugn.

Igår var jag och tittade på Jimmys skol handboll och dom vann den kul säg Grattis till Jimmy och hans klass!
Innan jag åkte hem hade jag Engelska då jag hade prat prov, det vart bra jag fick MVG- det är alltid bra med mvg.
Men nu såg jag att det kommit ut ett nytt avsnitt av ff så ska ta och läsa hehe.
 Ha en bra fortsatt kväll!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha, så kul att hon somnade, jag kan verkligen se det framför mig! :D

Din mat var god idag, jag blev så mätt och belåten :)

2009-03-12 @ 18:50:05
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0