Kärlek är för dom!

Idag är det fredag den 13 ojoj har det hänt något oturligt för er??
Inte för mig iallafall dagen har flytit på som vanligt.
Thåström har släppt in nya skiva,kärlek är för dom idag och jag vill verkligen höra den, har hans singeln, Kärlek är för dom på datorn och den blir bara bättre och bättre, men kan ju inte lyssna sönder den så jag satte på Takida.

Igår började det snöa när jag gick hemifrån, efter att vi stått i köket i några timmar hade det kommit jätte mycket snö fast den håller på att gå bort nu, tur det för just nu orkar inte jag halka runt på mina skor det är väldigt jobbigt.
Men somsagt så var det snö igår och det snöade hela kvällen, när vi slutat går jag till busshållplatsen. När jag kommer dit hör jag hur Kristian säger: nu kommer det någon rolig! Och sedan kommer det en snö boll mot mig. Innan vi kliver på bussen har jag fått ca.5 snöbollar i ansiktet och några mer på mig det var ju kul, men det var kul iallafall.

Ska säga Grattis till Jackie som fyllde år igår GRATTIS!!!
Och kan passa på att säga Grattis till Caroline som fyller år imorgon GRATTIS!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack Johanna :D

2009-03-13 @ 21:45:37
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0