Mål i Sjätte perioden

Skelefteå vann!! I sjätte perioden blev det äntligen mål och ställingen blev 3-2  jag undrar om Johnas är glad ( vår lärare.)
som ni märker har jag haft en riktigt intressant kväll, nämen jag har inte tittat på hockey hela kvällen, jag hr faktiskt tittat på charterhjältarna, och spårlöst och nyheterna intressantare än så kan det väl inte bli.

När jag kom hem från skolan idag åkte jag hem åt lite sedan gick jag vidare till Hanna. Tyvärr var det inte lika fint väder som igår för idag var det dimmigt och fuktigt, så det blev ingen promenad som vi bestämt men that's life.
Isället satt vi inne och pratade lite sen var det dags för henne och åka till Dingle samtidigt skulle jag hem.

men om man ska ta och sova nu det va ganska segt att komma upp idag så God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0