Usch det gillar vi inte

Jag håller på att bli sjuk! Ja, sitter halft död i min säng nu mår inte alls bra fryser, tungan är svullen, blåsor i käften och ja vad mer behöver jag säga jag mår helt enkelt inte alls bra och jag vet varför haha vi gick ju ut några gånger i lördags.
Har vart i skolan idag och redan då märkte jag att jag håller på att bli sjuk, när jag reste mig upp när vi haft engelska kände jag bara hur hela huvudet snurradet och jag kunde inte kocentrera mig, vi hade nämligen prov på Engelskan och det gick inte bra kunde inte engelska men det får väl gå som det går.
När jag väl var hemma kunde jag tänka på något annat än tv:n så jag la mig och tittade på en film.
Men ska nog titta på ett Gossip girl avsnitt nu så Hadet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0