Äntligen spärrat

Har precis spärrat mitt bankomat kort, frågade om dom hade hittat min plånbok på västtrafik hittegods men det hade dom inte så jag gav upp och åkte hem och spärrade kortet.
Sen ringde pappa och han sa att han hade jobbar på first hotell idag då han fågat om jag kunde jobba lite där, enlig vad han sa hade jag iallafall en chans att få ett jobb, hoppas verkligen dom har ett jobb det är bara att hålla tummarna!
Funderar om jag ska ner till banken och beställa ett nytt kort, hade ju behövt ha ett nu och banken har öppet i en timma till så jag har tid men jag tror jag ska åka ner tar ju inte lång tid iallafall.

Idag har det var helt underbart väder med sol och lite varmt våren är verkligen påväg det är kul det.
Annars har det inte vart någon speciell dag idag.

Jo, nästa ferdag börjar Talang och det börjar med Göteborg, det jag vill säga med detta är att Alexander och hans band är med kommer inte ighåg vad dom heter just nu, men om ni tittar och hör ett band som är väldigt rockiga så är det säkert dom, Men titta det ska iallafall jag göra tycker det är skit kul att dom är med och jag vet redan hur det går så jag kan inte säga lycka till.
Men om man ska dra ner till banken nu kanske eller orkar jag det? Hmmm.... nja vet inte tror faktiskt jag skippar det men änå inte aja får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0