Livet går ändå vidare!

Nu vet jag vad det är som tynger mitt hjärta, jag har lyssnat för mycket på Thåström.
Sitter och tittar på "I hennes skor" men just nu är det paus. Men när jag satt där nere kändes det som om något saknades, det var något jag skulle göra, kände mig almänt deprimerad men kom på det nu när jag kom upp och satte på Thåström. Alltså jag vet inte men tycker det är lite intressant att få reda på hur han lever idag, så jag har läst en del nyfiken som man är och jagtycker det är så hemskt, alltså som jag skrev igår det jag tycker är hemskt är att man blir gammal och antagligen förlorar allt man vart med om, dom vänner man lärt känna, folk dör ifrån en. Jag vill inte bli gammal, varför inte leva dom bästa åren i sitt liv och sedan bara dö? Men det händer ju saker hela tiden, både roliga och tråkiga och om man lever dom bästa åren i sitt liv missar man en del. Det är livets gång och den går vidare man kan inte göra något åt det, that's life!


Jaja men nu lämnar jag d, nu när jag kom på det är allt befriat.
Idag vaknade jag upp vid tio tiden, klar vaken så jag gick ner och satt mig och åt frukost med Jimmy och pappa.
Efter vi ätit frukost åkt vi ner till hallen, jimmy skulle nämligen spela match mot kungälv. 
Hur gick det då? Det blev en utklassning med 32-9 alltså Torslanda vann med 32 mot 9 mål.
Grymma var dom, iskalla vet inte men det spelet dom spelar är helt underbart snabbt ändå är dom bara 11år.
Kungälv var väldigt långsama om man tittade på spelet.
Efter matchen skulle han spela en match till den vann dom med 21-9 då mötte dom Kroppskultur.
Efter det åkte vi hem och jag stte mig framför datorn. Nu är filmen slut och jag ska sy fast en knapp på min jacka, är verkligen förälskad i den, oj men gud jag ska ju bädda också och mitt täcke är ute på ballkongen ska nog ta in det nu det lär vara ganska kallt nu.
Men ha det bra och God Natt!!


Det var någon som sa att det skulle snöa imorgon men jag hoppas inte det på våren ska det vara sol.
(bilden har jag tagit själv med mobilen, förra gången det snöade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0