Thåström 2 juli!!!

ssåOj gissa vem som typ är gladast nu!! Jag hehe Thåström ska komma till Trädgården 2 juli oj undra om man är glad. Jag lyssnar näligen bara på Thåström nu efter konserten, och har verkligen gått runt och hoppas på en till konsert, så det här kommer helt lägligt är verkligen jätte glad och jag längtar till konserten.
Hur upptäckte jag det här då, jo jag tittade mina meil och såg att det stog thåström och tittade vad det var och det var från ticknet, man blir väldigt glad när man ser något sånt här måste jag säga. Men nog med det.

Idag har jag haft severing och det var väl kul, asså har vart helt konstigt idag vet inte men var hlt förjävlig men sån är jag ibland. Btw Frölunda suger! Fast liv är väldigt bra i målet just nu står det 3-1 till HV71 och det är bara 5 min kvar, men ännu är det inte över om Hv vinner nu, vilket är ganska troligt kommer det stå 3-2 i matcher och sen är det bara för Frölunda att vinna resten av matchernahoppas bara dom gör det hade vart kul och se dom i finalen. Jaja får se hur det går nu står det iallafall 4-1 och det var slut resultatet.


Kommentarer
Postat av: daaaaniela

Johanna! Börjar bli orolig för dig..

thåström? :O:O:O:O:O

juch :(

2009-03-27 @ 21:35:15
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0