Hålet i väggen

Orkar inte skriva det fär jävla arbete men jag måste hataer det vill inte blir bara arg när jag försöker skriva, höll nästan på att slå sönder datorn. Inte mer med det utna mamma upptäckte hålet och fläcken i lägenheten så jag är arg för det.
Fan sitter och spänner mig av ilska, och sen fick jag inte se på den rätte för rosing heller, vill bara skrika men det är lite olägligt nu.
Annars har dagen vart bra, det har vart enriktig vårdag med sol och blå himmel.
Efter skolan idag åkte jag till stan och tittade lite på vd jag skulle köpa till turk landet, är jag går mot din sko kommer det fram en sån där telenor kille och fråga om abonnemang, det tog en lång stund innan han frågade hur gammal jag var och när jag sa hur gammal jag var sa han : "Fan, vilken diss" haha det var väldigt kul. Men sedan insåg jag att jag var hungrig så jag tog bussen hem. När jag väl kommer hem och går på vägen tänkte jag lite på pengar och vad jag skulle köpa till turkiet, då jag insåg att jag faktiskt hade 900kr till att köpa saker för, alltså jag har gått runt ganska länge nu och tänkt på vad jag ska köpa för jag måste köpa en ny väska, bikini och en jacka och det räcker knappt med 900kr till det men när jag insåg att jag hade 900kr till blev jag väldigt glad.

Jaja nu kom pappa också och såklart sitter en på varje sida om mig och pratar om hålet i väggen tack för det jag blir ju genast mycket gladare, men nu sluta dom tack!
Så nu har jag tagit en kopp te och känner mig mycket gladare men arbetet får vänta får väl sitta natten till fredag och skriva på skiten.




Det var jag som gjorde hålet i väggen med en fun light flaska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0