Solen skiner och alla är glada =D

Satt just och läste ett inlägg från i lördag och ni kan ju bara gisa vad det handalde om, jo såklart melodifestivalen.
Asså vi i sverige är nog dom ända som tar det så stort ändå säger dom flesta varje år att dom inte ska se nästa år, men vilka är det som sitter där i soffan och kommentarar varje bidrag jo samma personer.
Ja, det var iallafall ganska bra låtar som var med i år även om jag inte hörde varje låt, igår kom jag hem till röstningen av det hela och jag det var äl lite spännande det var ju en ganska bra låt som vann.
Enligt mig kunde vilken låt som helst vinna men inte EMD:s låt, men färdig skrivet om Melodifestivalen.

Igår fyllde Caroline år och för att fira det gick vi på bio och såg "Che-Aregentinaren, de var bra men platerna därimot var dom sämsta jag suttit på, vi satt på andra plats och det var för att Vincent misslyckats boka menmen.

Idag vaknade jag 10.00 men själv trodde jag klackan var 13.00 men så var det inte. Det jag vaknade av var attJimmy satt och spelade Star Wars och då blev jag lite sugen på att spela så jag gick upp och in i Jimmys rum där han satt och spelade, sen kan ni nog arna vad jag gjorde med andra kontrollen, okej det lät lite knäppt men jag spelade iallafall.
Efter det åkte jag med Mamma och Jimmy då han skulle spela match mot önered, och ja dom vann men bra spel kan jag ju inte påstå men dom vann. Idag har det vart världens vår väder ute så innan matchen stog jag och mamma i solen, det var riktigt skönt och jag längatar verkligen tills våren börjar på riktigt.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker att vi låter någon annan boka platser nästa gång :P

2009-03-16 @ 09:51:17
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0