Thåström!!!!!

Vet inte om man ska skratta eller gråta när jag tänker på konserten igår.
Konserten var hel grym, jag stog längs fram, vi hittade några två hel sköna killar innan konserten även om dom inte var så nyktra men vad gör det?!
Konserten var helt underbar Thåström lever sig verkligen in i låtarna, sen var det väldigt roligt när han spelade låtar från gamla tider om man kan säga så. 
Sitter och lyssnar på den nya skivan nu och efter konserten gräter jag nästan, ni kanske undrar varför. Men saken är den att han har vart med om så himla mycket, men det är ju inte bara han utan det är ju så för alla som blir gammla, man börjar ju tänka lite på livet när morfar pratar om saker som han har vart med om. Men livet går vidare och denna konserten kommer att vara oförglömlig, Tack till Bianca, Emma och Mimmi!

Idag har jag lyssnat på den nya skivan ja, minst fem gånger iallafall och den blir bara bättre och bättre, och sorligare på ett sätt. Jag har köpt en jacka idag äntligen den lär behövas iallafall det går ju mot varmare tider!
Det har inte hänt så mycket jag åkte in till stan med Hanna då jag köpte en jacka och ett fläder te och hanna kan jag inte säga säker det var ganska många kassar i hennes hand. På bussen hem träffade vi Emma och Louise jag och Emma pratade om konserten hela vägen hem, det är ju nåt man brukar prata om dagen efter liksom.
Men om jag ska ta och göra något annat nu kanske sätta på en film.


Mimmi, Bianca och Emma!!!


Thåström is the man!!!!! On the stagde!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0