Cp omogna ungjävel!!!!

Aj aj aj! har så otroligt ont i foten och jag fattar inte varför, när jag säger att det gör ont menar jag det verkligen det plågar mig. Imorgon är det skola så har jag kallkök. Jag har vart ledig i två dagar och det har vart mycket trevligt, idag åt vi klart landgången och sedan var det iväg till Frölunda torg och titta in på Telia hade nämligen tänkt att köpa en ny mobil någongång snart och man kunde få 1000kr rabatt så det var ju bra. Sedan var det någon liten cp unge som gick efter mig och mamma en liten stund och var allmänt omogen hade bara lust och slåt ung jäveln så han lärde sig en läxa, usch nä sånt gillar vi inte alltså cp ongar som tror att dom är coola.

Nu sitter jag och skriver på bok rapporten, förut skrev jag inget eftersom att jag satt och spelade"Age of empier II" okej jag vet det är typ 500år gammalt men det är kul, har man kul så har man. Men får väl ta och skriva klart nu det är sista dagen idag för på måndag är jag i Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0