Grattis till Emma!!!<3

Det är bara en vecka kvar tills vi åker till Turkiet nu och jag längtar jätte mycket!!
Iallafall är det den 9 maj idag och Emma fyller 17år idag många Grattis till Emma!!!<3<3<3

Min plan idag är att ta den lungt till halv fem ungefär för sen ska vi handla och sen blir det mat och film och inte så mycket mer, tror jag inte iallafall men får se om det händer nåt mer.
I veckan har det vart skola och nationella som jag tror gick bättre än förra delen.

Jag har funderat väldigt mycket och har väldigt måna frågor men kommer bara på en just nu.
"Om man lagar pytt i panna i en gryta blir det pytt i gryta då??"
Tror jag har sagt det till verenda person jag har pratat med dag men det är väl en ganska bra frå är det inte det ??
aa nä får ta och fråga en smart person som vet då kanske man får svar på sina frågor. ;)
Men ha en bra dag btw Grattis till Emma igen!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0