Ankorna i dammen!!

Kom och tänka på en sak när jag var uppe lite, och den saken var hur otroligt beroende man är av sin mamma. Visst kanske ni tänker ibland vill man bara komma ifrån hela livet och framförallt familjen, men när man har halva familjen hemma tänker man jätte mycket på sånt eller iallafall jag.
Saken jag vill säga är att man har väldigt tur att veta att ens föräldrar alltid är där och det har jag insett nu, man är lycklig lottad att bo i ett sånt här bra land där alla känner att dom överlever, där det inte är krig, finns pengar för dom som har det svårt.
Ja, vi har det bra i Sverige och dom som kommer till Sverige efter att bott i krig och fattidom borde vara väldigt glada över att dom kommit just till Sverige.
Men det finns alltid saker och klaga på, men vad hade världen vart utan klagomål?



Idag var det skola igen efter vad som har känns som en evighet men det har vart en skön hegl och rolig men mer än så orkar jag inte skriva.
Efter skolan gick jag och Elin och köpte lite bär. Men sen gick hennes buss så då sprang hon till den och jag gick till fisk affären. Hehe blev sugen på att baka en paj (riktig), och lite sugen på Fisk heheh aa du så det var dagens shopping.

Ska visa ankorna som bor i dammen ovanför oss hehe dom är lite fula måste jag säga men lite kul är det ju ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHAHAHAA <3

2009-06-03 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0