Det var nog bättre förr!!

Nu förstår jag verkligen varför det var bättre förr! Sjärnorna var snyggare, bättre musik, mycket bra filmer!!
Man kan ju nita förneka att John travolta var snyggare förr, och Johnny Depp dock är han snygg nu med, och den forna snyggingen av alla Sylvester Stallone! Nu fattar jag varkligen varför alla säger det var bättre förr, fast tror inte vat är det dom menar. Men om jag ska vara ärlig tycker jag det verkade som det var enklare och roligare förr iallafall när mamma och pappa berättar.


John Travolta har så sjukt snyggt ansikte och när han var tränad och ung var det ännu snyggare!!


Man brukar säga att man var snyggare som ung och det stämmer dock är Jonny förtfarande snygg.
Och har t.o.m. blivit nominerad till årets snyggare man i år igen! Detta är en bild från Cry baby som är en liten konstig men bra fim!!


Man kan ju nite säga något annat än att denna bilden är sexig!! (föruom Lollo och Emma som är puckade!;))
Ja, det kanske märks att jag gillar Sylvester Stallone ganska mycket och kanske förstås varför.
Man njuter ju av att se han i filmerna, det som är men honom är att han är 63 år och är förtfarande väldigt vältränad det är riktigt cool!!


Det var bättre förr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0