18 *pip* tusen kr =O

Ursäkta men jag är lite halvt irreterad. Är  inte barn och ungdomar framtiden?? Ja, et är klart det är ju vi som ska bygga upp världen sen!
Jo, jag såg på nyheterna där det var någon jävla komun som köpte hattar fula hattar för 18 000, alltså dom påstår om en arbetsgivare har en gul hatt blir man på bättre humör. Klart som fan att man blir, jag skulle först skrattat sedan blivit väldigt irreterad för att den personen har en sån ful hatt.
Aa 18000ke låter mycket, hattarna kostar 300 kr styck och företagen får dom i olika färger, dessutom är dom hand sydda, och då kommer dom hålla länge. Ja vi köper in hattar till företag för att se hur personen mår idag ja vilken bra ide, vi har ju ändå 1 miljard att slösa då köper vi hattar ja och fula tant hattar.
Hur jävla dum i huvudet får man vara kommer någon jävel ha på sig hatten eller?? Nä, tror inte många.

Istället för att slösa 18 000kr på hattar kan man väl satsa lite på dom stackars skolbarnen som får mat som har sämre näringsvärde än kattmat!
Ååh politiker är för gamla den tanten dom pratade med var gammal och såg ut som en pansionär, byt ut kärringarna och satsa på nytt folk som vet vad som händer i världen och inte bara kärringar utan gubbar också.
Dessutom var det vanliga sol/tant hattar dom fick.

Aa som det kanske märks gör politik mig väldigt förbannade allstå dessa överklass människor dessutom är dom 40+ vilket betyder att dom inte vat vad som behövs att göra ute i världen!
Men nog om mitt politik klagande kommer ju ändå inte kunna påverka eller nåt!
Men har jag inte lite rätt i det hela??

Kommentarer
Postat av: tess

jo du har rätt!

vissa politiker asså -.-'

2009-11-11 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0