Fredag den 13!!

Asså vilken jävla skit dag! Ja, det är verkligen fredag den 13 det märks.
Kände på mig det lite innan men i skolan märktes det, jag skar av min en bit av min tumme, sen gick det inte bra för mig och Mela i köket det var torrt kött, sur lärare och tummen gjorde det ju inte bättre sen hade mela typ bränn märken på magen eller nåt. Vilken jävla dag undra ad som händer härnäst kanske datorn faller ner på mina fingrar eller så skär jag av mig min andra tumme, dagen är inte över tyvärr.
Haha både jag och Mela höll på att bryta ihop i köket aa, men vi fick mycket hjälp vilket var väldigt snällt av alla.
Ingen bra dag idag det är  något som är säkert. Men hjort är hjort ahahha vi gjorde hjort idag xD


Så ser min tumme ut nu hehe!

Tyckte den var lite charmig så var tvungen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0