I don't want to miss thing-Aeronsmith

Sitter här och skriver min bokrecesion skulle egentligen träna men Emma var inte hemma och ville inte träna med massa 40+ are själv så skippa den men skulle gärna gjort det, om jag ska vara ärlig tycker jag inte Yoga var et roligaste. Iallafall sitter jag och lyssnar på min lisa vid namn bra på spotify. Och bra tror jag det är många som tänker typ lady gaga, ää aa kommer inte på någon mer alltså det som en 17 åring borde lyssna på modern musik som går på radion ahha låter som mamma nu. xD
Men nej inte på min lista här är alla låtar födda mellan oj 60,70,80,90 talet med undantag av Lady Gaga och någon Tokio hotel låt heheh.
Men om jag ska vara ärlig tycker jag musiken var bättre förr det är för mycket dunk dunk och pop nu.


Detta är en av dom finaste låt som gjorts ever!! Tycker jag =)höhöh

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg blogg!

2009-11-24 @ 19:48:34
URL: http://iceconic.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ja det är sant :)

2009-11-24 @ 19:57:00
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0